Viime osassa syntyi Hayldoneiden pikku-taloon kolmas suu ruokittavaksi ja Mio kasvoi lapseksi. Varoitan tämän osan suuresta tylsyyteenkuolemis -vaarasta. Suurimmaksi osaksi otsikon mukaisesti Leon ainaista pakkomiellettä -korua, sekä ehkä kasvuakin. Turha lähettää kutsuja käräjille, siitä että kuolit puoliksi tylsyyteen, minähän varoitin! x) No, pitemmittä puheitta, tässä osa 4.

684470.jpg684469.jpg

Tämä vaavi oli potra poika. Sitä ei kohdeltu kuin särkyvää nukkea, Mickietä jopa leikitettiin joskus -mutta ei koskaan loppuun, sillä Milanora ja Leo pelkäsivät puglauksia... Aika oli muutenkin kortilla ja ylimääräiseen suihkussa rypemiseen ei olisi aikaa.

684461.jpg

Mio oli vihainen isän lahjasta. Siksi hän oli sekoittanut äidin lapsuusajan tyhjään saippuakuplapulloon vettä ja saippuaa -josta syntyi saippuakuplia. Poika ei osannut muuta kuin pitää naamansa vihaisilla lukemilla... Mio oli myös ihmetellyt, eikö äiti antaisi mitään, mutta Milanora oli vastannut, että hän ja Leo ostivat yhteisen lahjan -tosin hän uskoi lahjan keksinnän Leon käsiin... Ja tuloshan ei olisi voinutkaan olla hyvä...

684355.jpg

Leo soitti SimCityn ainoalle vakuutusyhtiölle mielessään tyhmä idea. "Hayldon Leo päivää, minulla olisi teille tärkeää asiaa. Kun minä tässä täytän vuosia joidenkin vuosien päästä ja vanhennun kurppanaksi, niin eikö vakuutusyhtiö voisi hieman ostaa lahjaa minulle? Ostakaa sitten Women's Style -kaupasta sellainen vaaleanpunainen helmikoru! Lähettäkää sitten tähän osoitteeseen... Niin ja voisitte lähettää sen jo tänään -eihän vanhuuden päiviin ole enään kuin 15 vuotta, lupaan tietenkin etten avaa sitä, " Leo puhua pälpätti. Linjan toisessa päässä vastannut ukko ihmetteli, kuka hullu luulee vakuutusyhtiön ostavan syntymäpäivälahjat?! Vastausta ei Leomme saanut, vain luurin korvaan. "Haloo! Käy minulle Timantos -shopistakin ostettu koru!! Kuulitteko?! Kuulitteko te mitä sanoin!? Haloo!" huusi Leo luurille. 684383.jpg

"Pöljä yhtiö! Ei voinut edes kuunnella, minähän olen tärkeä henkilö -koko kaupungille. Minun vuosia täyttäminen on kuule iso asia," Leo puhui itsekseen suruissaan.

684408.jpg

Vaikka Leo tunsi elämänsä musertuneen, Linda tunsi sen vasta alkaneen kunnolla! Kymppi tuli kotiin!

684411.jpg

Linda harjoitteli myös balettia, ja näytti kameralle hänen upeimman liikkeen. Harmi vain ettei Miliksellä ja Leolla ole varaa kustantaa balettitunteja...

684390.jpg

Linda tuli näyttämään innosta hyppien todistustaan isälleen, jota ei tainnut kiinnostaa...

684414.jpg

"ÄÄÄHH! Mene pois, mene pois, paha olento! Minä poden surua -surua rakkaan koruni vuoksi!" Leo huusi. Linda ihmetteli minkä korun, eihän hän ollut koskaan saanut edes pitää haaveilemaa koruansa.

684400.jpg

Linda päätti käyttää tilaisuutta hyväkseen, masennuksen vaikutuksen alaisena suostuu mihin vaan, eikö?

684363.jpg

...Mutta Leo oli toista maata... "Isi, kun mulla on kohta synttärit, niin voisitko sä ostaa mulle sellaisen nätin vaaleanpunaisen mekon? Säkin tykkäät vaaleanpunaisesta, eikö?" Linda kysyi. "MitääH?! Et sinä mitään mekkoja saa! Turhanpäiväistä hölynpölyä, olet varmasti käynyt kurkkimassa lahjakätköjäni! Meinasin antaa Mickielle sellaisen vaaleanpunaisen mekon, ja nyt sinä sydämetön yrität saada sitä itsellesi! Kuule, ei mekot ole tyttöjä varten Linda," Leo raivosi. "Ööh... Säkin voisit käyttää sitä? Jos ostasit sen mulle..." kuiskasi Linda hiiren hiljaa.

684450.jpg

"Paitsi jos..."

684413.jpg

...Saisit äitisi suostumaan ostamaan...

684373.jpg

...Minulle ihanan vaaleanpunaisen helmikorun, silloin voitaisiin puha mekosta. Helmistä puheenollen, eivätkö ne pukisikin minua?" Leo sanoi.

684687.jpg

Lindan ja Leon neuvotellessa alkoi naaraskoira Ringo ponnistella pentuja maailmaan.

684376.jpg

Tuloksena oli uros Bern ja naaras Bono. Ihan samanlaiset näöltään -ja luonteeltaan. :D684428.jpg

Vanhuus häämötti nurkan takana, eikä Milanora halunnut sitä vielä. Lapset olivat vielä niin pieniä, eikä hän haluaisi, että lapset jäisivät äidittömiksi.

684447.jpg

Mitä isosisko edellä, sen pikkuveli perässä. :) 10 todistus tännekkin.

684448.jpg

Mio päätti myös vilkuttaa koulu kavereilleen...

684463.jpg

...Jotka näyttivät tältä...

684388.jpg

Leo yleni Ensihoitajaksi ja joutui menemään illalla uudestaan töihin...

684386.jpg

...Ylenemään Sairaanhoitajaksi.

684474.jpg

Leon ylennysrahoilla saatiin perheelle uusi vessa. Sitä tarvittiinkin.

684431.jpg

Milanora oli kiintynyt Mickieen -kehitti karismaansakkin poika sylissä! ;D Mickie kuuntelee tarkkaavaisena.

684433.jpg

Mutta niin tuli mamin silmäterän aika kasvaa.

684422.jpg

Suloinen Mickeystä tulikin!

684436.jpg

"Minä en aio tehdä mitään sen hyväksi, että isä saisi hinttimäisen korunsa! Mekkoakaan minulle ei voi ostaa -vaan Mickeylle!" Linda raivosi Miolle.

684453.jpg

"Isä onkin ihan pöljä! Se anto mulle likan kengät!" Mio jatkoi.

684472.jpg

Leo oli juuri tullut töistä, ja hupipalkki killui punaisella, joten hän meni ihastelemaan päärynäkuppia. (Se on oikeasti Hayldoneiden hupi x) "Hmm... Tuo päärynäkuppi näyttää aivan päärynäkupilta!" Leo mietti. Vau, siis Leohan on nero! Yleensä päärynäkuppi näyttää myös siltä mitä se on! ;D

684427.jpg

Päivällä Leo päätti vielä kerran yrittää. Koru oli saatava. Se oli saatava. "Tuota kulta... Kun minä... Haluan sen helmikorun!! En voi mennä itse ostamaan sitä naisten kauppaan, ostathan sen minulle? Se merkitsee niin p...a...l...j...o...n...!" Leo kinusi kuin pikku kakara. Vastaus oli kuitenkin edelleen jyrkkä ei. Leo ei saisi korua, nyt hän itsekin tajusi sen. Vain joku nerokas suunitelma voisi tuoda korun hänelle...

684430.jpg

Milanora marssi ulos, eikä voinut peitellä riemuaan. Silti hänen oli pakko mennä ulos, ettei pahoittaisi Leon mieltä. "Haahaa, minä voitiin! Leo ei enään keksi edes haluta koko roskaa! Hahaa, minä voitiin!" Milanora kiljui ulkona.

684449.jpg

"Mutta mitä jos... Leo masentuu lopullisesti? ...Äh, hänhän on aikuinen mies!" Milanora ajatteli.

684476.jpg

"Et saanutkaan korua, ei äiskä sitä sinulle ostakkaan," Linda puheli.

 

684368.jpg

"Niin. Mutta kyllä minä sen vielä saan... Joskus," Leo sanoi haikeasti. Voi Leo, et sinä saa. ;D

684381.jpg

Leo purki pahaa oloaan viattomaan Mickeyyn, kiduttaa nyt pikku lasta! ;D (Hieno ote...)684394.jpg684410.jpg

Teini-ikä häämötti jo ovella, ja eräänä kauniina päivänä Linda kasvoi kauniiksi nuoreksi naisenaluksi. :)

Tämä osa oli nyt mitä oli... Perijä ilmoitetaan vasta seuraavissa jaksoissa, ja sitten kun Mio ja Mickey ovat kasvaneet teineiksi. Teininä näkee nähkääs ulkonäön lopullisen laidan, yleensä. :) Toivottavasti ensiosissa tapahtuisi nyt edes jotain ja tekisin osan ajoissa, enkä vääntäisi keskiyöllä. ;D Niin ja jos joku ihana ihminen haluaa neuvoa minua arkiraskausvaate hackin lataamisessa, eli mistä sen saa ja miten sen saa lisäosille sopivaksi. Kirjoitelkaa kommentteihin! Heippa!

Muistakaa kommentoida! -Ja neuvoa tyhmää, eli minua... ;D

Lupaan myös, että en enään kerro Leon kaulakorujutuista, alkavat varmaan käydä tylsiksi? Tulee niistä ehkä sitten joidenkin osien päästä... Eli ei Leon helmikaulakoruja, luvattu! Jos haluatte taas, että ne jatkuvat niin sanokaa. Tämäkin oli taas vain sivussa perheen asioita muu Leoa... Jes... x) Sry...

684397.jpg

...Lopuksi kuva... Jossa eh...? Linda luulee kai, että hänellä on taikavoimia, kokeilee niitä lamppuun?